پاورپوینت چرا HTTPS بهتر و ایمن‌ تر از HTTP است

دسته بندي : فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT
توضیحات:
پاورپوینت چرا HTTPS بهتر و ایمن‌ تر از HTTP است ، در 13 اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن:
پروتکل امن انتقال ابرمتن یا HTTPS به انگلیسی: Hypertext Transfer Protocol Secure یک پروتکل ارتباطی برای انتقال امن اطلاعات در شبکه‌های کامپیوتری است که به صورت خاص در اینترنت استفاده می‌شود. HTTPS شامل یک ارتباط بر روی پروتکل انتقال ابرمتن است که توسط امنیت لایه انتقال رمزگذاری می‌شود. مهم‌ترین اهداف استفاده از HTTPS اصالت‌سنجی وبگاه، حفاظت از حریم خصوصی و یکپارچگی داده‌های انتقالی است.
استفاده از پروتکل HTTP از نوع رمزگذاری شده که با عنوان HTTPS شناخته می‌شود، در سال‌های اخیر گسترش بسیار چشمگیری داشته است.
در همین حال، انجام یک بررسی در ماه فوریه روی وب‌سایت‌های با تعداد بازدید بیشتر از یک میلیون در جهان، نشان داد ۲۰ درصد آن‌ها از HTTPS پشتیبانی می‌کنند که در مقایسه با مقدار ۱۴ درصد در ماه اگوست، افزایش داشته است. بنابراین نرخ رشد قابل توجه بیش از ۴۰ درصد در طی یک و نیم سال بسیار شگفت‌آور است. شماری از دلایل معقول برای افزایش سریع در میزان به‌کارگیری HTTPS وجود دارد. امروزه برخی از موانع موجود در طی مراحل راه‌اندازی و استقرار آن از میان برداشته شده‌اند و غلبه بر آن‌ها راحت‌تر شده است. از سویی هزینه‌های این سرویس پایین‌تر آمده و از این‌رو تمایل بیشتری برای به کار گرفتن آن از طرف وب‌سایت‌ها دیده می‌شود.

فهرست مطالب:
مقدمه
تأثیر بر عملکرد
مسائل مالی
پیاده‌سازی ضعیف
محتوای ترکیبی
HTTPS امنیت و اعتماد ایجاد می‌کند
نداشتن HTTPS پیامدهایی در پی دارد
نگاهی به آینده
منابع
دسته بندی: فنی و مهندسی » کامپیوتر و IT

تعداد مشاهده: 20301 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.pptx

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 13

حجم فایل:244 کیلوبایت

 قیمت: 40,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب doc و در 13 اسلاید، قابل ویرایش.